Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

torsdag den 12. april 2012

Drejeblomster med mere

Jeg var så heldig at få stiklinger fra Eva. og se bare hvor fine de ser ud nu. De kom i potter i drivhuset med lidt god jord og nu titter rødderne ud af bunden. Jeg satser på at plante dem ud i weekenden.
Er der nogen derude som måske kunne tænke sig stiklinger af Dansk ingefær eller Persicaria bistorta "Superba"? Den hedder vist slangeurt på dansk :o) I skal bare sende mig en konvolut med navn og adresse og lidt porto, så sender jeg gerne stiklinger til jer :o)

5 kommentarer:

  1. Jeg fik også stiklinger fra Eva, og de hygger sig også her hos mig. Det bliver spændende at se hvor meget de udvikler sig på en sommer. God fornøjelse med dem :o)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne have lidt stiklinger af bistorta Superba. Hvor kan jeg finde din adresse hvis jeg skal sende en konvolut?

    Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte

      Du sender mig bare en mail på Lavendelfryd@gmail.com, så sender jeg min adresse til dig :o)

      Slet
  3. De ser jo super sunde ud :) Dejligt sådan at kunne dele med hinanden herinde i blog-land :)
    Knus Marlene

    SvarSlet
  4. Dejligt at se du har fået pustet fint liv i dem med lidt ekstra forkælelse. Håber vi ses en anden dag. Der er plantebytte i Frb. have den 12. Ikke salg, kun bytte. ;)

    SvarSlet