Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

mandag den 26. november 2012

Hov, hvor blev sommeren af?

Hvor forsvandt den hen, sommeren? Bedst som jeg var igang, blev havemøblerne sat ind, uret tilbage og temperaturen ned. Stod nærmest rundforvirret i mørket klokken halv fem med en pose løg i hånden, som stadig mangler at blive lagt. Hvem slukkede for lyset??

Mangler stadig løgene, så i morgen må erklæres for deltids-tirsdag, da nogen totalt kedelige mennesker i TV står og skræpper op om frost og vinterlignende tilstande. Totale spielverderbere. Nægter at ligge under for den slags trusler, så må hellere indforskrive 500 løg til lægning i ren protest.

Og tænk, jeg missede blog-kaffe hos Signe og en invitation til havevandring hos en anden noget så sød haveblogger, fordi jeg i farten glemte at tjekke min gmail.....i tre måneder.....må være samtidig med jeg stod ude i haven med alle projekterne og glemte alt omkring mig. Agter absolut at sige "Ja tak" til invitationen så snart det hele grønnes igen. Godt det snart er forår igen.



7 kommentarer:

  1. Godaften med dig.Hvor er det dejligt at høre fra dig igen.Ja! man kan helt miste tid og sted når man er i haven.Nu må vi ty til alle vores dejlige havebøger og nyde vinteren med at planlægge næste forårs tiltag i haven. God aften Jette

    SvarSlet
  2. Hej med dig Lavendelpige, hvor kan jeg dog nemt følge dig. Tiden går alt for hurtigt og hvem filan har tid til at tænke på indendørs julepynt og sne. Roserne skal hyppes og dækkes med gran, der skal ligges flere løg, og såes i kasser.
    mange hilsner fra en ny blogger, med en endnu nyere Blog.

    SvarSlet
  3. Ja skønt og høre fra dig igen. Tiden flyver af sted, når man har mange projekter i gang. Og bedst som man syntes, at nu er det lidt luft....ja så er det vinter. Jeg har det også sådan, har lige været i haven og lagt (formodentlig) de sidste løg. Det er jo mørkt derude næsten før det bliver lyst. Er absolut ikke indstillet til vinter endnu.

    Mange havehilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  4. Den travle haveejer og den flygtige sommer det kender vi vist allesammen, jeg ar bare glad for jeg ikke bor i den nordlige del af scandinavien, her er sæsonen virkelig kort og vinteren endnu længere. Nu er november snart forbi, og jeg tænker allerede på forår....skal lige igennem december og så de der to januar og februar der ligesom står i vejen for marts der lover bedre tider lige straks.
    Henrik

    SvarSlet
  5. Jeg har faktisk tænkt på dig flere gange - så sent som i sidste uge! Undrede mig over, at der ikke kom et pip fra dig ;-) Godt, at alt er vel :-)))

    God vinter.

    Kh. Marlene (Staudefeen)

    SvarSlet
  6. Hej Marlene :o))

    Jamen, jeg har da fulgt med på din blog :o) Meeeen, det kan du selvfølgelig ikke se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt - tak :-)

      God weekend.

      Kh. Marlene

      Slet