Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

tirsdag den 26. juni 2012

Ding dong

Jeg har slet ikke tid til at blogge for tiden, men jeg følger med og læser alle jer andres. Der sker så meget i haven, jeg har så mange planer, har været ude og besøge haver under havefestivalen, hovedet summer af ideer - sommerferien banker på.....pyhhhh....og det hele stormer derud af ude i haven. Men jeg vil gerne dele mine smukke smalbladede klokker fra Staudefeen med jer. De er så fantastiske at jeg må stå helt stille og kigge på dem hver dag. Som om de er et drømmesyn der kan forsvinde, hvis jeg blinker med øjnene....Rosen måtte i også lige have med og valmuerne har den søde Liselotte fra Påfuglens hemmelighed sørget for pryder min have :O) Det ligner grangiveligt det fineste silkepapir, som er foldet til blomster.





4 kommentarer:

  1. Ja! tiden flyver afsted,og man skal også have sig selv med.Håber jeg kan få tid på søndag til at besøge nogle haver.Har været på bloggen i 3 mdr.nu.og det har været en fantastisk tid.(se mit nye indlæg)Dejligt at man kan bytte plantet og frø.God dag til dig Jette

    SvarSlet
  2. ak...ja... du er ikke den eneste som har det problem med TIDEN ???, jeg når sku' også kun det lave af det jeg ellers ville have nået !!

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt... smiler...
    vi må nyde de små indslag vi har tid til at lave og læse...
    knuz

    SvarSlet
  4. Hej - dejligt at høre fra dig igen på min blog. Har tænkt på hvor søren du var blevet af og håber, at alt er ok.

    SvarSlet