Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

tirsdag den 17. januar 2012

Flere krukker



Jeg har lige i dag været ude og tage billeder af nogle af de krukker jeg købte i sommers. Dem ved jeg der kommer flere af her til foråret, for jeg har spurgt :o) (billed 2)  Der sneg sig også lige en ekstra med hjem af de rigtig gamle :o)) (billed 3) Den stod ligesom og kaldte på mig og så passer den til den anden jeg købte forleden. Det hele står og putter sig i drivhuset, sammen med de små på billed 1, som er købt forrige år. Det er så fine lige og stikke ind hist og pist. Tænk der har faktisk været en anden kunde og fået sat to af dem til side. Så jeg har givet besked om at hvis hun ikke henter dem - så er de mine.

Jeg følger altid nøje med på DMI og kan se de lover noget nattefrost. Så er det godt at der er gratis gran til kunderne, der hvor jeg også køber krukkerne :o) Den service er der nok ikke mange steder i dag, men det er der hos dem. Jeg må forbi og fylde bilen, så mine roser og andre sarte ting kan blive dækket lidt til. Jeg kan jo ikke bære alt ind i drivhuset :o) og mine små yndigheder skulle ikke gerne fryse :o) Når nu vi er ved DMI, så er dagen tiltaget med 44 minutter :o) Og jeg har set Geoff Hamilton "Cottage Gardens" i dag. Det går virkelig den rigtige vej - på nær altså det der varsel med nattefrost.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du bare heldig - at være ejer af sådan nogle lækre krukker :o)
    Dem ku jeg da godt bruge et par stykker af ;o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Virkeligt lækre krukker!!!! Det var nogle gode fund.

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer. Jeg er også meget glad for krukkerne. Det er ikke så nemt at finde dem heromkring, men lige præcis det sted jeg kommer køber altid godt hjem af dem. Det sætter jeg stor pris på. Og så er de ikke engang så dyre :o)

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå du måtte have dem med hjem - de er fine - elsker de er lidt anderledes end man ellers ser. Hvad er "ikke dyrt" og hvor?
    Og det er da fantastisk servie med gratis gran - det lyder som en guldmine af de bedre du har fundet dig at handle :-)

    SvarSlet