Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

tirsdag den 10. januar 2012

Mere før og efter


Til ære for Fru Friis kommer der lige et ekstra før og efter billede - ikke helt i samme vinkel, men jeg tror i kan se effekten. Fliserne er fjernet og i den resterende del er der nu råsdhusbelægning. Der hvor vi har "køkkenhave" er der blot barkflis som belægning. Plantekasserne købte vi - desværre - for en veritabel formue for en del år tilbage. De er af robinie-træ og blev fremvist på nettet på smukkeste vis. Kasserne kunne kun fåes som bestillingsvare, så der var ikke nogen returret. Det tror jeg producenten benyttede sig af, for da de kom var de vinde og skæve. Så nu lever vi med dem, indtil vi finder en bedre løsning. Tallerkensmækkeren er en "Salmon Baby", som jeg havde fået lavet for mange af. Overskuddet satte jeg lige der og kors for en udvikling. De var alle vegne inden sommeren var ovre. Hvis nogen er interesseret i frø skal i bare sige til. Jeg har dem i hobetal. Sammen med Kantbæger :o) Buksbomhækken er først sat i efteråret 2010, så den er stadig lille i det. Vi mangler også at sætte noget op af væggene, men ved ikke rigtig hvad det skal være. Nogen gode ideer?

4 kommentarer:

  1. Jamen fru friis følger da med, nyder det hele og suger til sig ;o)Også her har I fået lavet et rigtig hyggeligt og fint hjørne.

    Jeg syntes nu de kasser ser rigtig godt ud, hva' fa'en vi andre er vel heller ikke helt lige i kanten... :o)

    SvarSlet
  2. Hej Fru Friis

    Du har ret - nogen gange kan det også blive lige lidt for lige :o)

    SvarSlet
  3. Det er altid spændende at se før- og efter-billeder. Flot drivhus, må jeg sige, og huset har da også undergået en flot forandring.

    SvarSlet
  4. Hej Claus

    Ja, jeg savner faktisk billeder af din have fra du købte huset og op til nu. Din have har vist om nogen undergået en forvandling og bliver jo til stadighed lavet om :o)

    SvarSlet