Mit nye drivhus

Mit nye drivhus
Mit private paradis

torsdag den 12. januar 2012

Rusk og regn



Det suser derude. Rigtig kedelig rusk og regn og så ind imellem en enkelt lystråle, der minder om sol. Skovduer og solsorte slås om de nedfaldne solsikkefrø lige udenfor mit vindue. De små fugle er ligeglade. De snupper alt fra foderhusene og behøver ikke gå på jorden efter det. Rødhalsen skal nok finde noget. Den leder altid så grundigt imellem buskene. Der er også udsigt til en klump vintergækker gennem den regnvåde rude. Forleden var jeg ude og klippe pæoner og påskeklokker ned. Så der er lige lidt billeder fra hvad jeg fandt i haven. Den lille erantis stod og gemte sig inde under hækken. Sidste år købte vi en del påskeklokker nede hos Spiren og jeg kunne til min glæde se, at der er skud på langt de fleste af dem :o)) Det bliver et smukt skue, men jeg må tilbage efter flere. Dem kan jeg slet ikke få nok af i haven. Kan det ikke bare blive forår?! 

2 kommentarer:

  1. Ja, sikke et vejr i dag - alligevel lidt dejligt at blive rusket igennem ;-)

    Jeg har også checket flere gange til mine juleroser (som jeg stædigt kalder dem), men har endnu ikke klippet dem ned. Det skal jeg også hae gjort.

    Spændende med dine juleroser - jeg glæder mig til at se billeder af dem :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Ja vejret har været rigtig kedeligt i dag.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet